20 januari 2012

Weekday

 Foto & Redigering: Jag (Katten)   Kamera: Nikon D90 (Pappas)
Lite foton som är tagna med pappas kamera och macro objektiv... jag har nästan använt hans kamera mer än honnom den här månaden :P
Mitt internet har gått och blivit jättesegt, eller det går bra så länge det fungerar men helt plötsligt kan det bara stanna och allt pajar... så vi får se om det här inlägget kommer iväg.

I dag efter skolan var jag och Nallen och köpte byxor på Weekday, vi köpte ett par grå-lila Cheap monday jeans var så nu kan vi gå runt och se likadana ut. :P Jag köpte även ett par lila med "rymdmönster" = med lite vitt och rosa stänk på. Det är rea och har varit det ett tag så man fick leta efter de storlekar man ville ha.
Men nu får ni ha en riktigt bra helg! 
//Katten

1 kommentar:

  1. Hej,

    Letade efter bilder att använda till en julmarknad, googlade glitter och fick se din finfina makrobild från julgranen. Skulle jag kunna få använda den?

    helena.ila@passagen.se

    SvaraRadera