29 december 2011

En ovanlig middag

Hej igår var jag på antagligen den konstigaste middagen jag någonsin har varit på. Det började med att vi kom till min moster och hennes man som precis hade jagat ut en musfamilj ur huset. Sen åt vi mat iallafall de flesta (min lillebror tyckte inte maten var hans favorit) men de flesta åt mat. Sen såg jag något springa över golvet, det var en musunge som tappat bort sin familj :( Min lillkusin såg den (han är ett och ett halvt) och började jaga den och min moster jagade Bosse (som min lillkusin heter). Till slut var musen utom synhåll men Bosse fortsatte patrullera med en flugsmälla. Sen fick jag feberfrossa, vi åt efterrätt, vi jagade ut musen och Bosse kräktes sen var middagen slut :P


Så nu ligger jag hemma med feber men musen hoppas var hittat till sin familj igen :)

//Nallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar