07 oktober 2011

Sjuk :(

Hej, i går var jag hos läkaren för att kolla på några utslag jag fått på höften. Det visade sig att det var bältros (info om bältros). Det kliar skit mycket, och är allmänt jobbigt. :( Jag måste ta en tablett med medicin var tredje timme. Bältros får man av samma virus som vattkoppor, och det gör att jag kan smitta de som inte haft vattkoppor innan. Så jag får inte vara i skolan. Nu sitter jag hemma och gör ingenting. Men nog om det, i går så var Nallen här och då pysslade vi så jag tänkte lägga upp lite bilder:

Macka med ägg och kaviar

Sushi

Majsbröd
Potatis
Varmkorv


Tårta
Polkagris

Äpplen



Troll :)
Alla sakerna är gjorda i cenitlera (förutom trollen och linjalen :P)






2 kommentarer:

  1. Jag minns inte att vi gjorde någon linjal i lera :P

    SvaraRadera
  2. Det var bara för att man skulle kunna se hur stora de var. :P
    Men okej, jag ändrar. :)

    SvaraRadera